Ziekjes

18 juni 2017 - Muona, Malawi

Helaas deze keer geen nieuwe blog over mijn eerste ervaringen op de operatiekamers. Maar een korte blogje over genoodzaakt een week langer vakantie te hebben gehad!

Op de vakantie in Lake Malawi voelde ik mij al de hele week niet fit. Ondanks dat ik veel op bed heb gelegen, heb ik toch genoten van het vakantie weekje. Eerst kreeg ik een voedselvergiftiging, daarna nog een longontsteking en als toetje een maagvliesontsteking. Tja ik had het erg goed te pakken.. Maar ik ben erg goed verzorgd in het ziekenhuis door de artsen en door Sheila the second mom! Door de antibiotica en andere medicijnen gaat het nu stukken beter! Een extra pluim voor mijn studiegenoten die om de beurt een dag bij mij gebleven zijn, om mij in de gaten te houden. Hopelijk kan ik deze week weer wat uurtjes stage lopen.. en kan ik jullie toch nog mijn ervaringen vertellen van een weekje als 'operatieassistente'

1. Tante Arnolia:
    18 juni 2017
    Ja Nien, we hebben jouw Malawi-malaise helemaal gevolgd. Het was spannend hoe het allemaal zou verlopen, maar gelukkig is het Malawi- medicijn 'liefde' van alle kanten komen toestromen.
    Fijn dat je nog wat uurtjes op de operatiekamer stage kunt lopen.
    Zo heb je uiteindelijk niks gemist en alles mee kunnen/mogen maken
    Geniet van deze nieuwe uitdaging.
    XXX oom Tom en tante Nolia XXX
  2. Ruud en Gerry Janssen:
    Ha die Nina,
    Tja dat was echt balen voor jou. Gelukkig had je veel zonnetjes op je heen, die heel goed voor je zorgden. Dank je wel voor al jullie lieve zorgen. Dat doet ons heeeeel goed.
    Nu nog lekker wat meer opknappen, op tijd rusten en daarna weer volop genieten van deze bijzondere stage waar je zo van geniet.
    Wij duimen voor je, het komt weer helemaal goed!!!
    Heel veel kusjes,
    Pap en mam xx
  3. Tante Marilulla & ome Benny:
    18 juni 2017
    Hééé Nina! Super wà dat het gelukkig wat beter gaat!!! Fijn meid! Een goed zorgzaam team om je heen... heel bijzonder! Zet um op Nien. Liefs oom Benny en tante Marilulla xxx
  4. Marianne:
    Hoi Nina,
    Wat een avontuur ben je aangegaan. Ik was ook wat bezorgd over je gezondheid. Gelukkig dat je weet beter bent en veel plezier hebt met baby's vangen en vooral genieten van je wehl als verpleegkundige. Geniet van de laatste weken een voor later goede terugreis met koffer vol verhalen.
  5. Tanteningen:
    18 juni 2017
    Ha die Nina!! Pfff..... Dat was ff flink balen zeg.. maar wat fijn dat het nu weer beter met je gaat. Gelukkig..
    Want ook het volgende stageavontuur op de operatiekamer wil je niet missen.. veel succes plezier en leerzame tijd Nina! Groetjes meg, kee, too ome hans en tante inge. Xxxxxxxxxxxxxxx
  6. Corinne:
    Hallo Nina,
    Ik heb het allemaal gehoord. Fijn dat het weer wat beter gaat. Maak nog maar mooie stage uurtjes. En geniet !
    Ik kom zeker een keer koffie drinken als je thuis bent.
  7. Annemiek:
    18 juni 2017
    Hoi Nina, wat vervelend dat je zo ziek bent geworden, hoop voor je dat je snel weer opknapt zodat je de laatste weken nog kunt genieten van je stage. Groetjes Marcel en Annemiek Tax
  8. Henrita Bens:
    19 juni 2017
    Hoi Nina gelukkig dat het wat beter gaat. Ik heb gehoord dat je goed verzorgd bent heel fijn om lieve mensen om je heen te hebben. Nog heel veel succes op de operatiekamer geniet er nog van groetjes uit langenboom
  9. Oma:
    Lieve Nina,
    Ik ben zo blij dat het weer een heel stuk beter gaat met jou,
    Ik heb aan jou gedacht, kaarsjes opgestoken en voor jou gebeden
    Je bent een KANJER, ik wist wel dat het goed zou komen.
    Ik heb ook kippen, heb gehoord dat jullie goed zijn in het slachten van een kip Haha
    Heel veel succes, zal zeker lukken als ik je blije snoet zie
    Heel veel liefs van oma ❤️
  10. Reggy:
    19 juni 2017
    Hoi Nina, we hebben het gehoord dat je zo ziek bent geweest. Het gaat weer de goede kant op met je, dat is super fijn om te lezen. Heel veel succes met de stage in de operatiekamer.
    We kijken uit naar je volgende verhaal over de ervaringen in de operatiekamer. Dikke knuffels uit Wilbertoord en ook voor al die super meiden om je heen, geweldig. Louis en Reggy
  11. Jolanda:
    21 juni 2017
    Hoi Nina
    Oei even een flinke dip en dan valt het niet mee als je zo ziek bent en ook nog zo ver van huis!!Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter met je.
    De laatste weken alweer van je stage wat gaat de tijd snel. Succes op de operatieafdeling en denk goed aan jezelf.
    Dikke kus.Tante jolandaxxx